Opowiem wam historię o dziale graficznym, w którym kiedyś pracowałem. Zajmowaliśmy się przede wszystkim katalogami, folderami reklamowymi oraz ulotkami dla firm, które to są coraz bardziej popularne i jeszcze nie wyszły z mody.

Ulotka jako sposób na reklamę

projektowanie ulotek dla firm

Mimo tego, że większość reklam dotyczy bardziej usług w Internecie, to nadal projektowanie ulotek jest najczęściej zamawianym produktem w naszej firmie. Postanowiliśmy otworzyć nawet specjalny dział kreatywny, które skupia się tylko i wyłącznie na ulotkach, dzięki czemu praca będzie szła o wiele szybciej, a klienci będą mogli oczekiwać naprawdę kreatywnych i oryginalnych projektów, których nie wykorzystuje żadna firma konkurencyjna. Projektowanie ulotek dla firm rozpoczęliśmy więc od pierwszych kilku klientów, którzy do nas się zgłosili. Chcieliśmy bardzo dobrze dogodzić wszystkim potrzebom, dlatego też opracowaliśmy szablon briefu, który musi klient wypełnić, abyśmy później mogli porozumiewać się bez żadnych problemów. W tym dokumencie klient opisywał to, co dokładnie oczekuje od ulotki reklamowej, dzięki czemu nasz grafik mógł domyślać się, jakie klient ma oczekiwania. Projektowanie ulotek dla firm rozwinęło się w naszej firmie na tyle, że już po kilku miesiącach musieliśmy otworzyć drugą działalność, która również zajmowała się tylko i wyłącznie formatami A5 oraz A6 ulotek reklamowych. Takie właśnie były najbardziej popularne na formaty na rynku. Firmy zgłaszają się do nas naprawdę różne.

Od najmniejszych start upów, przez firmy które dopiero się rozwijają, aż po te, które działają naprawdę na skalę międzynarodową i szukają dobrego wykonawcy ulotek reklamowych, który posiada duże doświadczenie w tym, co robi. Do każdego projektu ulotki podchodziliśmy w indywidualny sposób, na co mogli również liczyć nasi klienci.